23.03.20

Літературне читання 23.03

Назвіть кожну третю літеру і прочитайте прізвище письменника, який познайомить вас з новим оповіданням

АЗКПРОХМПБДИШНЛОКЕЩГНЗПКТДО

1. Біографічна довідка
Прочитайте повідомлення про автора на стор.129
Скільки книжок видав?
Як називається його збірка оповідань про природу?
2. Прочитайте оповідання та дайте відповіді на запитання
І абзац
Хто дав горобчику ім’я Чив?
Де жив Чив?
Кого вигнав Чив зі щілини?
ІІ абзац
Яка пора року описується в оповіданні?
Чим Чив привернув увагу автора оповідання? Прочитати.
ІІІ абзац
Чим ще привернув увагу автора Чив?
ІV абзац
Чим займався письменник? 
Хто привернув його увагу?
V абзац
Розтлумачте слово розбишака?
Що привернуло увагу Чива у дворі?
Хто поспішав до купи свіжого сміття у дворі?
VІ абзац
Чому автор назвав Чива розбишакою?
VІІ абзац
Зі скількома горобцями Чив сварився?
Напишіть мені у коментарях 
Скільки разів зустрічається ім’я Чив в оповіданні О.Копиленка «Розбишака Чив»? 

7 коментарів:

  1. Ім'я Чив зустрічається у тексті 18 разів

    ВідповістиВидалити
  2. Ім'я Чив зустрічається у тексті 17 разів

    ВідповістиВидалити
  3. Ім'я Чив у тексті зустрічається 17 разів і 1 раз в заголовку тексту.

    ВідповістиВидалити
  4. За 24 березня 2020 р. о 09:28 Скорика Андрія

    ВідповістиВидалити
  5. ми прочитали два різних опвідання (за об"ємом) в шкільному варіанті "Чив" зустрічається 18 разів. а у повному - 70 разів

    ВідповістиВидалити